Kader-bijeenkomst trainers, coaches, co÷rdinatoren en teambegeleiders

woensdag 7 maart 2018

Het bestuur informeert op 7 maart a.s. alle trainers, coaches, coördinatoren en teambegeleiders over een aantal belangrijke veranderingen bij onze club. 

 

De informatie is van belang voor het vervullen van de rol van trainer, coach, coördinator of teambegeleider

 

Agenda

Datum: woensdag 7 maart 2018 om 20.15 uur (inloop 20.00 uur)

Locatie: kantine HK

 

deel 1 - Administratie

a) Nieuwe mensen: Irene Dekker (ledenadministratie) en Wilco Broos (wedstrijdsecretariaat)

b) Digitalisering administratie: aanmelden en afmelden, betalingsregelingen, pinnen in kantine, kantinedienst

c) Digitalisering voetbal: wedstrijdformulier, Sportlink, ArbitrageOnline, monitoren en website

d) Contributie seizoen 2018-2019: betalingsregeling alleen via het bestuur, aanpak te late betalingen van contributie en Jeugdsportfonds Haarlem

 

deel 2 - Integriteit & Veiligheid

a) Maarten Tijsma en Liesbeth Meulmann zijn de vertrouwenspersonen van onze club

b) Veilige omgeving creëren, Verklaring Gelijke Behandeling in de Sport

c) VOG van alle trainers en coaches, (sociale) veiligheid (incl. social mediabeleid en convenant) 

d) Alcoholbeleid gelijk aan Haarlemse horeca en mystery shopper/visitor

 

deel 3 - Technisch & Facilitair

a) Nieuw voetbalseizoen: blauwdruk volgend jaar voor technisch beleid, rode draad

b) Clubhuis en complex, verbeteringen
c) Samen maken we de club! Draagvlak creëren voor medewerking!
d) Klusteams van ouders en spelers
e) Kantinedienst draaien van teams
f) Vrijwilligersmarkt 10 en 17 maart a.s.

 

21.30 uur sluiting

 

terug naar boven